سپاه نیوز:سردار مرتضوی گفت: باید اشتغال پایدار و سالم در سطح منطقه ایجاد شود تا رغبت برای ماندگاری در روستاها بیشتر شود .

سپاه نیوز:سردار مرتضوی گفت: باید اشتغال پایدار و سالم در سطح منطقه ایجاد شود تا رغبت برای ماندگاری در روستاها بیشتر شود .

سپاه نیوز:سردار مرتضوی گفت: باید اشتغال پایدار و سالم در سطح منطقه ایجاد شود تا رغبت برای ماندگاری در روستاها بیشتر شود .
کد خبر: ۲۴۷۷
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

 

به گزارش سپاه نیوز: سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالیدر نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی با محرومیت‌زدایی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت تصریح کرد: اشتغال پایدار در روستاها باید ایجادشده  تا رغبت برای ماندگاری در روستاها بیشتر شود .

 

وی با برشمردن همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف در این شهرستان مرزی  اظهار کرد:  اساسا راز و جرگلان تابلوی زیبای وحدت بوده و این‌یک فرصت مضاعف برای نظام ، دولت و مردم است.

 

سردار مرتضوی ادامه داد: برای آنکه مردم عزیزمان در نقاط محروم به‌ویژه در این شهرستان، بتوانند عزت واقعی امت اسلامی را بچشند ، باید همه مجریان ، دولتمردان و مسوولان پای‌کار بیایند و دست در دست هم بدهند تا چهره محرومیت را از منطقه بزدایند .

 

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت : اگر قرار است به سمت برچیدن محرومیت دراستان پیش برویم و اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم باید با همدلی ، همراهی و هماهنگی همراه باهمت مضاعف وارد میدان شویم . 

 

وی بیان داشت : بی شک ازجمله مناطق محروم استان، راز و جرگلان است و خدمت در این خطه مایه افتخار است که باید قدر بدانیم و باروحیه مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و با اخلاص به خدمت‌رسانی به این مردم شریف ادامه دهیم. .

 

سردار مرتضوی بیان داشت : قرارگاه محرومیت‌زدایی استان با اولویت راز و جرگلان آماده خدمت‌رسانی است و قطعا اعتبارات تخصیص‌یافته نیز اثر مفیدی خواهد داشت و فعالیت‌هایی که صورت خواهد گرفت باید به اشتغال‌زایی برسد و زمینه‌ساز مهاجرت معکوس به روستاها را فراهم کند.

 

سردار مرتضوی گفت: در کنار اشتغال به بحث فرهنگ و موضوعات فرهنگی ، نیازهای روحی ، روانی و اجتماعی مردم نیز باید توجه شود و ما نباید از نیازهای فرهنگی غافل باشیم.

 

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به ضرورت پوشش های شبکه های تلویزیونی صداوسیما در رازو جرگلان  اظهار کرد: برخی از نقاط این شهرستان مرزی زیر پوشش شبکه‌های تلویزیونی نیستند  که باید تلاش شود تا این امر محقق شود .

 

وی اهمیت راه اندازی اتاق فکر برای بررسی مشکلات مناطق محروم را برشمرد و خاطرنشان کرد : اگر نگاهمان به مسائل و کارها کاربردی باشد ، شاهد رشد و ترقی‌خواهیم بود و باید یک اتاق فکر قوی داشته باشیم و با بررسی دقیق و مدبرانه نسبت به انجام امور اقدام نماییم چراکه زدودن غبار محرومیت از تمامی نقاط کشور آرزوی قلبی مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی ) است . 

 

وی ابراز امیدواری کرد باهمت و شجاعت و باروحیه انقلابی و اقدامات دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان  فقر و محرومیت که امروزه دشمن واقعی بوده ، ریشه‌کن شود .

 

انتهای خبر/08

ارسال نظر
captcha